miercuri, 28 octombrie 2009

pute

La metrou pute. Mai exact intre statiile N. Grigorescu si Titan. De cand au dat drumu' astia la noua linie care duce spre centura pute de te trazneste. Cum a ce? A cacat. Da. Am crezut ca o sa treaca. De asta vara e la fel. Cacat! La inceput era foarte funny, reactiile lor ma amuzau. De exemplu, ala de pe scaunu' din fata ta n-a mai fost cu metrou pe linia asta, automat nu e familiarizat cu mirosu'.....deodata, o privire serioasa, incruntata, isi stramba nasu', e scarbit, il miroase pe ala din stanga lui, il miroase pe ala din dreapta lui, isi verifica talpile, se ridica de pe scaun si se indreapta in alta directie crezand ca o sa scape de miros.......uneori mai zice si cate ceva de genu': "hai, frate, asta-i chiar nesimtire" sau "chiar n-o fi putut sa se abtina? acum tre' sa stam in mirosu' asta!"..........e mai amuzant de urmarit reactii decat sa citesti un ziar. Cu timpu' toata lumea s-a resemnat. Ne-am obisnuit cu mirosu' cum ne-am obisnuit cu tiganii. Cacat! Eu acum de ce ma mai amuz?

2 comentarii:

  1. Din partea mea, premiul I pentru cele mai haioase postari blog BLOG (bineinteles, alea care s-au vrut a fii haioase). U r killing me... Keep on the guud work ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. din partea mea ... fara numar ... depinde cat ma tine ...
    si ...? te-ai cacat frumoaso??? sau ... ii pute gura vecinului?

    RăspundețiȘtergere