miercuri, 28 octombrie 2009

haina nu face pe om

Da, si marmota invelea staniolu' in ciocolata. Ba da, haina face pe om! Cand ma duc sau ma-ntorc de la munca si sunt imbracata "decent", adica in hainele alea bunele, in alea de dumineca, daca cineva pe strada ma opreste sa ma-ntrebe ceva, mi se adreseaza cu "d-voastra"; cand nu sunt in hainele mele alea bunele, de dumineca, sunt "tu". Suntem judecati dupa hainele pe care le purtam, ce ne mai kkm pe noi atat, asta-i adevarul si o stim cu totii. Asa cum poate toata viata altii au ras de tine ca te cheama "gheorghe" sau ca ai nasu' mare. Sunt de parere ca de cele mai multe ori prima impresie e gresita, dar totusi si eu am judecat oamenii la prima vedere. Nu urmaresc in aceste putine randuri sa repet teorii expuse in multe carti de psihologie, nici nu cred ca parerile mele proprii si personale sunt de asa un mare interes, drept concluzie nu am sa mi le expun, in schimb, as vrea sa-ti adresez o intrebare, da, tie, pentru ca tu citesti acum ce scriu. Care conteaza mai mult: forma sau fondul?

P.S.: kfc rullz

6 comentarii:

  1. cel mai mult conteaza fundul ... pentru ca daca mananci de la KFC ... te ustura de te caci pe tine ... la propriu!
    si nu rullz, ci RULEZ sau ...

    RăspundețiȘtergere
  2. de acum inainte am sa pun in ghilimele cuvintele pe care le scriu intentionat gresit ca sa "intelege" si persoanele care nu ma "cunoaste" ;)
    P.S. legat de kfc...poate pe tine

    RăspundețiȘtergere
  3. rulez este un verb ... a rula ...
    eu rulez
    tu rulezi
    el ruleaza
    toti ruleaza ..."mai mult ca James Bond in cinematografe" acuma iti spune ceva?

    RăspundețiȘtergere