luni, 12 octombrie 2009

pilota racoroasa

Cred ca as putea sa-mi fac un blog in care sa scriu numai despre ce vad la metrou. Circul aproape zilnic cu el, deci stiu mersul trenurilor. Ieri am vazut o reclama la o pilota racoroasa de la ikea. Cum? Racoroasa? Pai eu stiam asa: ti-e frig, te invelesti, ti-e cald, te dezvelesti. Acum sa inteleg ca s-a schimbat modificarea? Ti-e cald, te invelesti? Sau cum? Hai ca moda cu ghetele de plasa am inteles-o, mai mult sau mai putin, cu palariile indoor fie, treaca de la mine, cu cizmele purtate la pantaloni scurti la fel, da' p-asta cu pilota racoroasa mi-e greu. Oi fi si mai batuta in cap, nu zic ca nu, da' cum vine asta? Ce urmeaza? Umbrela cu gaurele-n ea? Pixul cu cernela incolora? Becuri negre? Inghetata calduta?

Un comentariu:

  1. vibratorul care nu se scoala ...
    vibratorul care nu vrea sa futa (sau dupa caz, in functie de relatia cu posesoarea, sa faca dragoste)...

    RăspundețiȘtergere