vineri, 28 august 2009

sa fii prof in romanik

Ce inseamna sa fii prof in Romanik? Pai ... ca sa devii profesor trebuie in primul rand sa ai nervi de otel ... Stire: "Aproximativ 50.000 de bugetari vor fi disponibilizati anul viitor"...."Concediu fara plata impus".... Tare ma bucur k nu am lucrat decat un an in invatamant...cursuri de formare continua...examene...fise...planuri...programe...evaluari...lectii deschise (unde dragutii de ei vin mai mult pt tratatie decat pt schimb de idei si tehnici de lucru).....pt ce?? Si ne miram de ce urasc copiii scoala...pt k un profesor la o mie (poate) isi tine lectia cu placere, din devotament... Sau alta problema sociala de interes major: vandalismul in scoli ... am inceput sa vb deja k aia batranii "pe vremeaaa meaaaaaa..." dar realitatea e cruda... nici nu vreau sa-mi imaginez cum o sa fie urm generatie ... elevii isi bat profesorii in salile de clasa ... bine, recunosc, unii si-o merita ... cum sa zici tu k prof univ "celelante"??? ... cum??? si tot pe el l-a deranjat faptul k m-am ridicat si am parasit sala de curs ... nimanui nu-i mai pasa ... toti avem diplome (atestate sau nu) ..................Invatamantul in Romania...........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu