miercuri, 26 august 2009

cu viteza luminii....stinse

Deci da, de cand au inceput sa faca modificari la metrou every single fuckin' day intarzii la munca(stiu, nu sunt singura...cand oare o sa se potoleasca vocile astea din capul meu? ...in fine)...ideea e ca uneori imi vine sa ma dau jos si sa-l imping. Wow, au reusit si ei sa mai faca o linie, doua...dak ar mai fi trait Ceausescu ar fi fost metrou si-n Drumu Taberei... Anyway, in ultima vreme, cel mai rapid mijl de transport a fost lovit cu baghetica si transformat intr-un melc...parerea mea. Sa nu mai vorbim de faptul ca de fiecare data cand ma urc in el, in metrou, imi vine sa cant "pe unde ma uit, numai fete zambitoare, tara asta-i pur si simplu infloritoare" (taxi) si sunt cateva fetze pe care le vad mereu...gen: albinosul, care are mereu castile in urechi si carnetzelul in mana si se preface ca-ti face portretul, da' de fapt doar mazgaleste (cine i-ar vedea "creatiile" si-ar da seama k nu e tocmai safe sa stai pe scaunul de langa el), mai e tipa mulatra cu fetita cu vocea creepy, chinezoicele (care intotdeauna vb tare...wtf, oricum nu-ntelege nimeni ce vb), tipa insarcinata (de abia astept sa nasca pt k m-am saturat sa-i tot cedez locu'....si da, eu sunt singura kre face lucru' asta), fosta mea colega din generala (care bineinteles k nu ma mai cunoaste...ya, right), un nene kre arata k un vatman de la 1900 toamna...si lista poate continua. A! Sa nu uit! Zi obisnuita de munca, plouase, bineinteles k nu-mi luasem umbrela, cobor la metrou plouata toata(si la propriu si la figurat), nu vroiam decat sa ajung mai repede acasa, pe scaunul din fata mea statea o tanti la 40 si ceva de ani, vorbea la telefon : "He is alone acolo? He bring police? Ti-am zis ca I can't come right now there. I am in metrou acum" :)) In linistea inmormantala din metrou ( care este ) m-a bufnit un ras ... as fi intrebat-o mai pe limba ei "what the deads of your mother do you say acolo?"... oare s-ar fi suparat? hmmm. Si ink una: un mos cu cainele...vine scortzeze si ii spune k nu are voie cu cainele in metrou...replica mosului: "dak sotia ta s-ar reincarna intr-un caine tu nu l-ai lua peste tot cu tine?" De abia astept sa vina sarbatorile de iarna sa mai aud dupa "atentie! se inchid usile!" urm colind "deschide uuuusa crestineeee".

Un comentariu:

  1. fa si tu o fapta buna ca elenush si ofera scaune electrice batranilor din metro'.
    si poate nu crezi, dar si trenurile si vagoanele se imping ... try youtube!

    RăspundețiȘtergere