miercuri, 26 august 2009

enough !

M-am saturat de cocalarii, care, daca te vad pe trecerea de pietoni, calca acceleratia in loc de frana (de abia astept sa ma fac mare si sa am si eu masina mea ... deocamdata port permisul dupa mine degeaba). M-am saturat sa vad pe strada pitzipoance care au inteles total eronat sensul expresiei "less is more". M-am saturat de gropi, caini, manele. Nu ma mai uit la televizor (de f multa vreme); lumea mondena nu reprezinta pt mine nici cel mai mic interes. De ce m-am mai saturat? De prea multi oameni care sunt calcati in picioare pe strada fara ca nimeni sa intervina, de oameni cu functii mari care ma intreaba dak au fol corect cratima, de cersetori, de oamenii din metrou dimineatza, de zambete false, de aroganta si incultura. Ma trezesc cu zambetul pe buze ... imi dispare knd ies in strada. Nu mai vreau sa fiu fluierata, pipaita sau intrebata "ce faci pisi?"... nu mai vreau sa risc sa-mi iau bataie pt k ripostez ... M-am saturat de oameni incompetenti, de mojicie. Prea mult gunoi, prea putina educatie; prea multa bataie de joc, prea putina empatie; prea mult kitsch, prea putina cultura. Cine a zis "Romania e o tara frumoasa, pacat ca-i locuita" avea mare dreptate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu